12 januari 2009

För exakt ett år sen hade jag precis kommit till Bangkok i Thailand, jag hade ca 10 veckor framför mej fyllda av värme, sol, bad, öl, långa nätter och härlig vänskap. Det var en underbar resa och jag kan inte ljuga och säga att jag inte längtar tillbaka.. för det gör jag då och då. Men trots att resan är en av dom bästa sakerna jag gjort i mitt liv kan jag ändå inte beskriva känslan av att komma hem, att se er tre på flygplatsen. Lycka !!



THAILAND

Nu ar jag antligen i Thailand.. Sitter i Bangkok efter manga timmar pa resande fot.. Alltid skoj med mellanlandning i Wien pa ca 14 timmar..

Eftersom det var 50arsfest i lordags blev det inte mycket somn sa vi sov i 9 timmar pa flyget mellen Wien och Bangkok. Det var skont..

Nu ska vi snart ga och dricka lite ol.. Den forsta ja drack var sa god sa det maste bli fler..

Ta hand om er dar hemma..
Det gor vi har :)

Later.



Så såg det ut då. Nu är det inte lika gött. Snö och kallt. Och idag är det tvättning, städning och diskning som står på schemat. KUL. Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0