godmorgon

Sitter i favoritens säng och försöker vakna till liv. Alltid ett svårt moment på morgonen men rätt viktigt för att dagen skall bli en bättre dag.. Försöker även känna mig vacker trots anisktmasken jag kletat på mig, det går sådär. Däremot har ja världens vackraste brevid mig som fortfarande sover, nästan vackrare då, så tyst.

Eftersom vi skall flytta snart tänkte jag att dagen skulle gå åt till att röja undan lite. Saker som stårr i förrådet sen man flyttade förra gången känns som rätt onödiga att ha kvar. Kanske börjar här och rensar i lite skåp först. Plugga lite också kanske vore på sin plats.

Men först, av med läskiga ansiktsmasken, på med kläder och frukost på världens bäste cafe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0