syslöjd

Jag trodde aldrig att jag i hela mitt liv skulle få uppleva det jag har upplevt idag. Och för den delen upplever just nu. Anna Andén och en symaskin.

Jag vet inte vem jag ska tacka men jag tror jag tackar Annas favoritbyxor för att dom valde att bli extremt trasiga.

För alla som känner Anna vet att hon kan gå väldigt långt för att få trivas ett tag till i ett par goa byxor. Ungefär som hon tillåter sig i att gå i trasiga skor bara för att dom är sköna. (Vita converse som numera är bruna, ja ni känner till det där).

Dock funkade inte kombon Anna och symaskin helt utan komplikationer. Självklart ska hon börja med att hälla ut ett helt glas obóy redan innan hon börjat. Men det hör väl egentligen inte till saken. Men att hon lyckas göra sönder själva symaskinsnålen och ta slut på undertråden inom en minut hör väl till att sykunskaperna inte var 100 procentiga.



   

Fast innnerst inne är jag galet stolt och sjukt imponerad, men det är inget jag tänker tala om för henne, då blir hon så mallig.

Förövrigt bästa dagen med bästa vännen, god lunch med andra bästa vännen och träning ikväll. Livet är bra underbart.
Dessutom är jag riktigt laddad för att kara av världens svåraste trick på Annas longboard. Håll tummarna för att jag överlever.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0