hot

Anledningen till att jag sitter här klockan halv tolv en fredagkväll och skriver mitt första inlägg på jag vet inte hur länge är INTE den att jag tyckte att nu var en passande stund. Nej, jag har blivit hotad. Av min bästa vän. Vet inte hur vi kom in på det men jag Anna och Malin hade en trevlig pratstund när Anna plötsligt får nåt aggresivt i rösten:

- Om inte du skriver ett inlägg snart så tar ja fan bort dej från mina favoriter!
(Malin) - Ja me !


Panik, bli borttagen från deras favoriter. Det går ju inte, det är ju de ja lever för, att få stå där med mitt vacka bloggnamn på deras favoriter. Så, anledning till mitt blogginlägg i denna ljuva stund, presenterad.

När jag ändå skriver kan ja komma med dagens scoop; Jag har idag gjort min första officiella vältning på longboard ! Det gjorde inte ens ont. Dessutom sa Anna att jag såg ut som ett me brädan ! Sug på den !

So long !


Kommentarer
Postat av: Andén

du klara dig med 25 minuters marginal. Vågat om du frågar mig...

2009-05-09 @ 00:22:25
Postat av: Anonym

Det var i grevens tid (Y) tummen upp Soff

2009-05-09 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0