lycklig, lyckligare, sofi

För att nu är jag hemma ! (eller ja har ju vart hemma en vecka men ja hann ju bara jobba o bli sjuk så nu är ja hemma på riktigt :) )

Om ni har tips på vem jag ska prata allvar med för att det ska bli bättre uppdatering här så är ni välkomna att lämna in dem snarast. Det går bra att kommentera eller maila .

Har massa som ja bara vill förmedla o få ur mig men blir ofta väldigt tokigt när allt ska ut på samma gång. Kan ju sluta hur som hellst o de vill vi ju inte..

Så ja börjar me det viktigaste:

Jag är lyckligare än på så fruktansvärt länge !
Anna min Anna är hemma! (snart, snart är alla samlade, Wille, skynda dig ! )
Jag hade en helt underbar resa i Thailand o länderna däromkring !
Jag ska träna idag :) ! Hurra, (fast detta borde nog hamna på bottenlistan.. vadå otränad ? ) haha.

På bottenlistan hamnar även att jag var sjuk hela heljen, missade bla annat lagfesten me världens bästa lag samt min egen födelsedag. Så egentligen är ja fortfarande bara 21. Får se om jag kan ta igen den nån annan dag när ja e lite sugen på fest . Nån som e på ?

Nej, nu tänkte jag vara lite hygglig o slänga ut lite bilder från resan till er som ni kan gotta er åt, vet att det brukar vara uppskattat. Hellst såna där man ser ut om stryk men det blir det inte, jag är ju en smart tjej o väljer mina bilder med omsorg. Haha.

Enjoy !




  
  
 
 

  

Fan va svårt de va att få me av allt.. detta är ju bara ingenting av alla bilder som finns. Men men, kan ju inte lägga ut alla, lite privatliv måste man ju få ha. Hahaha.  Over and out !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0