ont i rumpan

Har kollat på isenta x antal timmar mer än vad som var tänkt.
Hårda stolar, aj.

Vallens herrar åkte ut, nu får vi visa att vi är stenungsunds stolthet på egen hand.

Idag hände det, det som jag försökt med i alla år. Jag har övat och övat, tränat och försökt. Aldrig lyckats. Idag hände det. Jag la ut min favoritpatiens. Kan dagen sluta på ett bättre sätt ?

Eller jo, min mamma avslutade snyggt:
(jag) - Gnatt!
(mamma) - Gnatt, gnatt.
(jag) - Krami, krami.
(mamma) - Pussy, pussy.


Jag skrattar fortfarande.

Men med tankte på patiensen tror jag att det betyder nåt, mamma sa att jag fick önska mej något och det gjorde jag. Slår det in blir jag lyckligaste på jorden.

Nu ska jag sova, viktig dag imon.

Nina, bra dag idag. "Det spelar ingen roll åt vilket håll jag vänder mej så har . . ." ;)
Anna, jag saknar dej.
Malin, gott o se dej idag.
Jenny, du är den finaste på jorden.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0