likör 43, är det en likör ?

Tack mina underbara vänner! Jag har haft det kanon.

Kaka ?

Försök aldrig öppna en ugn som har fastnat efter intagande av x antal öl. Men om du gör det, använd INTE en kökskniv. Det kommer gå illa. Jag vet.

Winkler är världens bästa bilkörare, det har hon bevisat efter 100 mil bakom ratten på den fanmtastiska peugeoten. Grymt.

(Okänd kille) - Vill du dansa?
(Winkler) - Vadå, bugg då eller?
(Jag) - Men Winkler bara dansa med honom.
(Winkler) - Jaha, bara vanlig dans?

Det blev en del öl i bilen upp coh på kvällen blev det utgång på HC. Jag hade superkul.

Jag har aldrig gått så mycket på så kort tid som jag gjort dessa dagar, men det var bra. Lite kallt emellanåt. Faktiskt var det 20 minus när vi kom upp.

Theresia undrade även vad det var 62 dagar kvar till när vi åkte förbi vasaloppsstarten:
- Det kunde lika gärna vart nyår!

Idag är det isenta som gäller och det ska bli askul.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0