asien

Nu är det äntligen dags ! Om två timmar sätter jag mig i bilen för avresa mot landvetter . Därefter kommer det bli en tripp till Wien innan det bär av mot Bangkok . Och fan va skoj detta kommer bli . Ett äventyr att ta med sig resten av livet och jag kommer få tillbringa 2 månader tillsammmans med min bästa vän. Kvalitetstid om nåt .

Jag kommer sakna massor med saker här hemma och allra mest kommer jag sakna min familj . Mamma och pappa ni är mitt allt . Älskar er oändligt mycket . Tack för allt ni gör för mig, ni är helt fantastiska !

Kommer även sakna fotbollen men mest alla mina underbra vänner som jag har där . Träna på nu och jag längtar redan efter att få vara med igen ! Att få vara en del av Vallens damlag är en ära och jag är SÅ stolt över att få spela med er !

Mina vänner jag har utanför fotbollen; kommer sakna er sjukt mycket också, tro aldrig nåt annat .

Nu ska jag ta det lite lugnt och varva ner lite, kommer bli en lång dag imon . Flygbolaget har tagit sitt klokaste beslut hittills och ändrart flygtiderna så att vi skallspendera 14 timmar i Wien . Haha. Not.

Ta hand om er ! Och varandra !

Jag älskar er, ni vet vilka ni är !

(Följ oss gärna på resdagboken.se, vi heter SofiNina ;) )

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej då vännen! Antar att ni kommer få det såå fantastiskt bra där borta! Sola o bada massa för mig oxå. Kommer sakna dig, men vi ses när du kommer hem.



massa stora kramar!

2009-01-11 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0