knus..

Latt det nya ordet: KNUS. Det ar danska. Jag gillar det :)

Idag fran taxin sag vi en kines som kopt en hel bal med toapapper:
(taxichaufforen) - haha, see.. she has bought so much toiletpaper because she's so full of shit !

hahahahahaha..

Vi ar i Singapore for tillfallet men aker harifran inatt till Langkawi i Malaysia.. Ska bli skont med lite strand nu igen.. Blir helt slut av den har stora staden.. Vi har vart pa Zoo by the way.. Det var som man kan saga djuriskt :P

Ar det fortfarande sno hemma? Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt.. Har ar det massa vamt :) Haha.

Jag ar helt kord i mitt huvud. Har kommit fram till 3 saker:
1. Mi hjarna flyter runt inne i huvudet tillsammans med vatska. Kan handa det ar sprit, eller ol.
2. Min hjarna ar for liten.
3. Min hjarna vill inte samarbeta, ju mer ja tanker ju mindre blir den. Typ.


Ja onskar ja visste..

You make me sing
la la la, la la, la oh oh oh
la la la, la la, (.......)
la, la la, la oh oh ohoh
la la la, la la, (.......)

KNUS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du det bra där borta eller ? :) pussokram

2009-02-07 @ 10:42:17
URL: http://baramalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0