tröttisen

Kom precis hem från biomys. Har varit en fantastisk kväll. Började med tapas o öl på avenyn med underbara världens bästa faster o Jenny. Sen såg vi Patrik 1,5 som var mycket bra. Rolig också. Och lite ledsen. Efter det blev det kaffe på condeco innan hemresa. Otroligt vad bra man kan ha det.

Vi vann matchen idag så det gjorde ju sitt till att kvällen blev bra. En annan sak som gör allting bra är vänner. Alla goingar i laget ni gör mina dagar. Annika du är speciell. Säger rätt saker som man mår bra av!

Imon är det jobb som gäller. 8-21. Alltså ÅTTA på morgonen till NIO på kvällen. Det är inte en timme. Utan några till. Kommer vara död. Speciellt eftersom kl är för mycket redan och jag är vaken. Dessutom blev jag väckt imorse alldeles för tidigt. Fick sova 3 timmar inatt. 3 timmar. 

Bäst jag somnar nu imon en snar framtid. Det funkar inte att ha en trend i att gå upp tidgt och sen skaffa sig en ny trend so innebär att somna FÖR sent. Varje dag.

Längtar efter dej!!

Kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0