snörvel


Ingenting hjälper. Dock känner jag mig lite piggare efter en mängd tabletter och massor med nässpray. Hittade nåt naturläkemedel med i droppform som man skulle ta med vatten. Vet inte om det hjälper. Måste varit en snäll mamma som placerat dem i min lägenhet. Ingenting jag själv skulle inhandla. Jag kör på panodil.

Mamma kom hem till mig förut idag och hade handlat mat till mig. Tack älskade mamma. Men har varit så trött så har nästan inte orkar äta nånting. Fast nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och har precis ätit lite. Pappa har lagat mat till mig, det var gott. Tack älskade pappa. Men nu är jag trött.  Funderar på att gå hem snart igen. Lägga mig i sängen och försöka sova. Kanske mår bättre imon. Skulle behöva jobba lite. Det är dyrt att vara sjuk.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0