pizza

Hur nyttigt är det med pizza? Inte mycket eller? Ska äta det nu.

En sak till. Hur inspirerande är det att jobba mellan halv åtta och halv fem imon. INTE MYCKET. Men jag ska väl vara glad att jag har jobb. Har varit på en förskola som är helt okej idag o jobbat. Barnen är så söta och man får mat. Det är bra. Trodde inte dom skulle ring ida så planerade massa mys me mamma min men så ringer domkl 10 o frågar om ja kan jobba. My god ja orkar inte, tänkte ja och svarade självklart kan ja de. Haha. Övertrevlig. Så får mysa me mamma nån annan dag.

Pannaanna ska va me på matchen på lördag o ja e superglad. Vi ska vinna! Jag gillar nömligen att vinna. Förora är tråkigt. Så efter matchen blir de fest. Det kommer bli ball. Det blir det alltid när Soffan o Anna festar.

Nu va de pizza.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0