match imon

Oh my god. Ja börjar bli nervös nu.. Men ja tror på det här. Visar vi bara den rätta viljan kommer vi vinna. Finns ingenting annat. Jag ska göra allt för att bara förstöra imon, har ju avancerat (eller inte) till backlinjen. 

Jag börjar bli gammal. Detta är inte okej. Har jobbat fram till halv tio och direkt till bussen där det väntar en satans massa människor som alla naturligtvis ska på  bussen dom med. Alla är inte nyktra. Alla är jobbiga. Jag vill bara gå av. Jag vill ha lugn och ro. Det är fredag kväll och jag är gammal.

Det gick bra på jobbet idag, har varit lugnt och skönt men är ändå helt slut. Kommer nog somna innan jag hinner till sängen. Hoppas ni alla haft en bra dag. Det har jag. Och än är den inte slut..

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0