livet

Alla dagar blir inte alltid som man tänkt sig. Idag är en sån dag. Vet inte riktigt varför. Så mycket som händer runt omkring så man inte hinner med att tänka. Något som gör mig ledsen är när någon jag bryr mig om inte mår bra. Även om man inte kan göra så mycket mer än att bara finnas där så har man en klump i magen. Jag tycker det är svårt det här. För man vill ju inte göra det svårare för den som inte mår bra genom att börja "må dåligt" för dennes skull heller. Krävs att tänka på det här. 

Sen blir inte livet alltid som man tänkt sig heller. Ibland är det alldeles fr kort. Man tror inte att det händer en själv eller nån nära men så plötsligt så bara finns det där. Det som aldrig skulle hända. SNågot jag tycker är viktigt är att man talar om för dom man älskar att man älskar dom. Och att man talar om för dom som betyder något att dom gör det. För en dag kan det vara försent.


Nu ska jag försöka pigga upp mig med lite chokladpudding som jag vispade ihop för en stund sen. Förmodligen kommer det inte at hjälpa men ändå. Ett försök är alltid ett försök.

Later.

Kommentarer
Postat av: panna

du e söt min soffa :)

2008-09-18 @ 22:23:03
Postat av: Mikaela

ja tyvärr är det alldeles för lätt att må dåligt med någon som mår dåligt så det är verkligen nåt att tänka på! Fint skrivet!

2008-09-24 @ 20:14:29
URL: http://njutavlivetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0