jobba

Om en stund ska jag ta mig till jobbet. Lite segt men det blir nog bra ändå. Jag har tvättat idag. Inte klokt att man går upp klockan sju för att tvätta. Men det är otroligt skönt när det är klart.

Imon ska som sagt kära Annapanna och jag gå ut. Har inte den blekaste vad jag ska ha på mig och måste bestämma mig och hinna packa på en sådär 20 minuter. Inte bra. Sofi behöver tid. Fråga vem som helst. Sist jag var ute hade jag jeans på mig. För första gången. Det var varmt och obekvämt. Tacka vet jag klänning och kjol. Måste leta igenom garderoben nu.

Ha en underbar fredag.

Later.

Kommentarer
Postat av: Nea

hallå proppen. du om ni ska förfesta i stenungsund så kan ni va hos mig en stund tycker jag :P

2008-09-19 @ 14:21:28
URL: http://spendingtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0