jobb jobb jobb

Sitter hemma hos mamma o pappa. Har varit och jobbat och ska snart iväg och jobba igen. Kollade igenom kort på deras dator och hittade ett från i somras som ja bjuder på. Jösses vad ja va lycklig då.


Jag och Jenny på min kusins student.



Igår va det en jobbig dag, idag är det också en jobbig dag. Men det blir nog bättre. Försöker att inte tänka så mycket men det är svårt. Det sitter tankar i huvet som bara är där hela tiden som man inte kan göra något åt. Just nu tror jag att det är känslor från hjärtat som förvandlas till tankar i huvudet. Känslor kan göra så ont men är ändå så bra.

Nu ska jag försöka sova en stund innan jobbet.

Later.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ibland suger livet men vi kämpar på gumman.

Ihop klarar vi allt vet du väl! :)

älskar dig..

puss

2008-09-24 @ 15:20:43
URL: http://brannehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0