intervallträning

Idag berättade Winkler att hon hade sett en häst som gjorde intervallträning när hon var ute och joggade. Sjukt roligt. Fast det roligaste var när hon tillade att det var en som åkte med hästen också. Haha. Nån frågade om hon menade en ryttare. Ja en som red. Sjukt roligt x2.

Däremot har det inte blivit någon träning för min del idag. Är fortfarande inte helt hundra. Vet inte om jag nån gång vart det men idag är det iaf fortfarande förkylning. Inte alls roligt. Jag har inte gjort nåt viktigt alls idag. Bara vart hemma och tagit det lugnt. Jo, jag var på möte med laget nu ikväll. Det var spännande. Eller ja, inte jätte men ändå. 

Imon ska jag jobba. Först på världens bästa förskola mellan 7 och 14 och efter det från 16 till 21 på världens bästa äldreboende. Det är tur att det är ställen man tycker om att jobba på när man skall jobba en hel dag och dessutom inte är helt hundra. Ibland är livet ändå okej.

Sitter i soffan hemma och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik. Dom är helt galna. 

Later.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha...ja, ibland kan man se till att roa folk. Ryttare..kanske hon var...men det såg ut som om hon bara åkte med : )

2008-09-24 @ 13:27:20
URL: http://winkler.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0