fredag idag


Fantastiskt skönt att helgen är här. Det gick bra hos frisören imorse, hann i tid o allt. Sen har de vart jobb hela dagen, helt underbara barn jag har o göra med. Vill ta me dom hem hela bunten. Kanske hade blivit jobbigt me en sådär 20 barn i längden (?) men mysigt.

Ska hämta mor o far på flygplatsen inatt, pepparkaka 1 o 2. Kommer känna mej ännu mer som en levande död än vad jag redan gör. Men det är väl sånt man får ta när solen sviker.

Väntar på ett sms från min bästavän om ja o hon ska mysa på bio ikväll eller inte - återstår att se. Hade vart riktigt trevligt. Annars får det bli lugnt, kankse möblerar om hemma. Konstigt men den tanken har funnts i mitt huvud ett tag nu så kanske lika bra att göra det så det får plats nya tankar i skallen.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0