för att det är en bra dag idag

Min Anna♥ har dåligt inflytande på mig. Om hon är i närheten så slår det ut delar av min hjärnkapacitet. Detta är konstaterar efter vårat besök på kvantum förut. Inte nog med att vi gick fram och tillbaka i affären minst 100 gånger och dessutom fick fråga personalen om hjälp, vi glömde smöret. Jag blir inte klok. Nu får vi baka pizzadeg med olja istället. Kanske ska anordna en tävling i mitt lilla kök, den som snurrar pizzadegen snyggast i luften slipper diska. Hm.

Har varit på torget idag vilket kändes som en evighet. Först med min älskade Nina som för övrigt fyller år idag. Grattis. Sen med mamma och lite med pappa och sen men Anna. Dock blev det lite shoppat. Inhandlat bästa tröjan någonsin. Bild kommer senare. Ska ha den när jag går ut imon. Den är som perfekt för mig. Fråga bara Anna och Jenny. Haha.

Som sagt det blir fest imon. Ska bli så superkul. Tydligen är inte jag och Anna bra på fest, det är därför vi tränar. (http://janej.webblogg.se)

Nu ska vi baka pizza och ha myskväll.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0