konsten att tala om saker i förtroende

Vaknade klockan halv åtta imorse och tänkte i mitt stilla sinne att det var helt sjukt att jag levde. Fortfarande full eller bara helt väck. Somnade om. Vaknade lite efter elva och tänkte att det var ju trevligt att jag somnade om och till och med vaknade igen. Bakfull. Dock inte överdrivet bakfull, men bakfull. Gårkvällen och natten var det bästa på så länge. Dans, dans, dans. Med min partner in crime, Nina.



Nu ska jag berätta en hemlis. Det är äckligt. Anna äter hästbajs. Och det är sant. Ta vad som helst och säg till henne att hon inte vågar, hon gör det. Tävlingsmänniskan i henne växer sig större än en skyskrapa. Funderar på att utmana henne nån dag.

Hål i väggen måste vara det roligaste på länge. Helt sjukt roligt, skrattar så jag nästan trillar hela tiden. Fast den bästa underhållningen idag måste ändå vara tjejen i singing bee. Jag dööör.

Nu ska jag sova. Sådär inspirerande att börja jobba imon kl 7. Jag gillar inte att börja jobba kl 7. Jag gillar mest att sluta jobbet. Eller vara helt ledig funkar det med.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anna

det var sista gången jag sa en hemlis!!!

2008-10-14 @ 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0