tvätta

Min just för tillfället så kallade bästavän ringde och väckte mej klockan 10 idag. Det är lördag. Men okej, bara för att det var du så går det bra. Gillar ju att höra din vackra stämma. Sedan fortsatte morgonen och visade sig bli helt underbar. Alla enkla saker i livet blir så bra när det sker med någon man tycker om. Men vad gör Sofi när hon bara mår som bäst och har det så bra? Jo, åker buss hem för att tvätta. Det är sant. Jag vill inte tro det men det är sant. Ligger på soffan och ska snart gå ner i tvättstugan igen. Jag mår dåligt. 

Senare idag ska jag umgås med min Nina. Det ska bara bli så fantastiskt. 

Just nu (om man bortser från mitt snesteg att åka hem och tvätta..) så mår jag otroligt bra. Allt vanligt i livet har plötsligt fått nya betydelser och gör mej glad.

Vad i livet gör er glada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0