shoppa

Ett ord som inte kommer ur min mun utan att det föregås av jag vill. Jag vill shoppa. Jag har inga pengar.

Igår va de bästa tv-kvällen, men generation fett är ett bra konstigt program. Dels för att det handlar om sjuka människor men kanske också för att jag lyckades somna 73 gånger under en timme så det blev lite osammanhängande. Men jag kom fram till att Anna belv än mer på g med att bli ännu fetare. Kampen har börjat.

 
Anna?                                                            Varför inte?

Nu ska jag iväg en sväng. Trevligt med en ledig dag och lite Sofi-tid. Ikväll ska jag fira att Anna flyttar till ett förråd. Och jävar vad det ska firas.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0