snusigt

Skulle vara romantisk ikväll och tända ljus när älskade Malin och Anna var på besök. (Eller så måste man ha tända ljus för att min lägenhet är kallare än nordpolen.)


Såhär fint är mitt ljus är det är tänt och ger oss lite rogivade mysfaktor..



Det står på hyllan ovanför teven..



..och såhär såg min tv-bänk ut efter ett tag..

..vilket jag inte mnärkte förrän alldeles försent. Jätekul, verkligen jättekul.





Idag fick Anna köpa snus på ICA supermarket för första gången, sist trodde dom inte hon var 18. Jag är SÅ stolt. För er som inte vet har Anna inget leg, det är hennes svaghet, hon har en tendens att supa bort dom. Men iaf, Anna var såklart också stolt över snusinköpet och skulle narurligtvis berätta detta för mej;

Anna: men det var inte samma i kassan denna gången, det var en ung kille. Han vågade nog inte fråga om leg för ja la upp smör, skinka och snus på bandet och sa att detta är allt man behöver, dom tre S:en.
Jag: men Anna, du behöver väl fyra S? (Egoistisk synpunkt.)
Anna; a just de, cigaretter.

Hallå, nån, hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0