födelsedagskalas

Okej, mycket bloggande nu men jag har fått en överdos av inspiration helt plötsligt. Måste ta tillvara på allt bra som händer mig medan det faktiskt händer. Och ja, faktiskt. Det va nån som yttrade sig om mig häromdagen och olyckligtvis råkade nämna ordet kreativ i samma mening. Stackars denna människa (att ha så fel) och stackars mig (som så innerligt försöker leva upp till detta men gång på gång misslyckas). Men nu - kalasbilder från Vallens 50-årskalas som ägde rum i helgen.


Jag har tagit mig en lite närmare titt på Annas bilder och kan bara ställa mig 3 frågor:

WHAT'S UP WITH THE FLOWERS?





WHAT'S UP WITH THE PEACE-TECKEN? (Still going strong från förra helgen?)





WHAT'S UP MED ATT FÅ MED OSS TVÅ PÅ BILD BRA? (retorisk fråga)



Jenny, du måste sluta titta på mig när vi ska vara med på bild. Du gör mig nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0