dagens

humör: glad
känsla: trötthet
väder: regnigt, blåsigt, grått och kallt
bästa: att vi ska ha tv-kväll (älskar mina vänner)
sämsta: att jag är så trött
att göra: ducha, tv-kväll och mys (plus jobba men det är redan avklarat)
borde göra: träna och städa
klädsel: just nu jeans och t-shirt, sen mysoutfit
tanke: vad ska det bli av mitt liv?
kommentar: allt som går att läsa i Annas blogg
finaste: jenny




Idag är jag helt slut. Har varit vaken sen sex och jobbat hela dagen fram tills nu ungefär. Då är det bra att man har en skön soffa att dö i. Ikväll kommer dom bästa hit och vi ska ha tv-kväll, bonde söker fru och generation fett. Bonde söker fru för att Anna avgudar detta program och generation fett för att Anna ska starta sin kamp med hon som är med ikväll om att bli världens fetaste kvinna. Jag tror stenhårt på Anna.

Snart blir det dusch och sen blir det sova på soffan.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0