dagens

humör: helt okej
känsla: lite underlig känsla i kroppen idag
väder: fint, sol med lite moln och lagom kallt
bästa: att jag inte vaknade ensam
sämsta: den underliga känslan
att göra: bara vara lat och sen tv-kväll
borde göra: träna
klädsel: jeans, svart tröja, kofta
tanke: orkar inte tänka
finaste: mor och far som bjö mig och jenny på lunch



Nyss hemkommern från thaien, lunch me mamma, pappa och jenny. Trevligt, trevligt.

Har tänkt på det där med framförhållning, det är inte bara jag som har bra framförhållning. Varenda affär har framförhållning, för mycket framförhållning. Det är julpynt överallt. Överallt. Jag blir tokig. Snart spelar dom väl rudolf me röda mulen på radion också. Herregud och jesus krist. Och som toppen på allt så har vi infört film-tittande på jobbet lite då och då, just nu tittar dom gamla på Alber och Herbert - firar jul (!) jag blir tok-tokig.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0