dagens

humör: glad
känsla: trötthet
väder: regn och grått och mulet och tråkigt
bästa: att jag just nu ligger på min soffa
sämsta: att jag inte kan bli av med min förbannade huvudvärk och att jag är ensam
att göra: duscha (jag behöver duscha mer än nånsin), städa lite, tv-kväll hos bästavännen 
borde göra: duscha (mer än nånsin)
klädsel: leggings, brun lång tröja (lördagens festoutfit har helt plötsligt blivit mysoutfit)
tanke: sofi, ryck upp dej.
kommentar: ingen alls
finaste: alla barnen på förskolan där ja jobbar



I Lördags var det som sagt fest, det var sjukt roligt. Folk var till och med fin-klädda med klänningar och grejer. Att det skulle hända var väl typ en på miljonen. Anna satt som en fin flicka vid bordet och jag kan inte vara annat än stolt. Det var dock lite lite skandaler för att vara Vallen-fest men det visar väl bara att vi blivit vuxna. Eller inte. Men vi var duktiga, styrelsen borde ta mej fan vara stolt.

Idag har det varit jobb, jobb, jobb. Jag är utsliten. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0