dagens

humör: lite tom men glad
känsla: förväntansfull
väder: grått
bästa: fest ikväll (50-årskalas, de ni)
sämsta: ont i huvet och trött
att göra:  luncha me jenny, systemet, shoppa, sova middag, förfest hos anna och sen stavas det F E S T
borde göra: bara det som är kul (och det gör jag)
klädsel: jeans, t-shirt, kofta, sen blir det ballerinas från indiska och sninnjacka
tanke: funderar över min mystiska dröm.
kommentar: ingen alls, har inte hunnit prata me nån ida mer än jenny som va t.r.ö.t.t
finaste: förhoppningsvis min klädsel för kvällen som skall inhandlas om ett tag



Det ska bli så kul ikväll. Alla underbara vänner (nästan) och kalas och fest och bara skoj. Gillar ja.

Nu ska ja snart iväg och göra lite shopping och få i mig något ätbart.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0