dagens

humör: positivt
känsla: glädje
väder: lite kallt, lite regn (fast bara lite imorse), sen soool
bästa: utflyttningsfirandet hos andéns
sämsta: att min säng är så kall och tom och att jag bara ko 2a i plump 
att göra: nu, sova
borde göra: sova
klädsel: jeans, t-shirt, kofta, pälsig väst, stor halsduk och tygskor (myyys), det blev dock vinterjacka och stövlar till och från Anna för det va kallt, men just nu, endast trosor
tanke: jag älskar mina vänner
kommentar: Vad var det som fick dig att säga just så? (Lisa Andén varje gång någon sa något spontant, som man väl gör nästan jämt ?)
finaste: mamma



Vad gäller min gud som blivit kommenterad så kan jag inte säga annat än oh my god. Ett fantastiskt bra uttryck att använda sig av vid extremt välmående. Det är inte äckligt!

Trött, tröttare, jättetrött. Nu ska jag sova.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0