anna min anna

När man spelar geni är det bra om man är ett geni. Speciellt om man ska spela mad Anna. Under en kort sekund skulle hon försöka briljera med sin fantastiska läskunnighet: "På vilken del av kroppen har vårdbiträden sina hörselorgan?" . . . . . . . . . . . . . u r s ä k t a ? Följt av asgarv och en förklaring att det stog visst vårtbitare.. Sen att Linnea lyckas svara rätt på frågan är en gåta i sig. Malin lyckades briljera lite hon också då vi talade om spindlar: "Men fjärilar dör väl alltid efter att dom värpt?" Det stavas i.d.i.o.t.

Behöver jag säga att Anna vann ?

Behöver jag säga att Anna skriver dom mest givande kommentarerna ? Den senaste var oerhört bra, ett kort och gott "jo".



Om jag inte vinner tävlingen jag skrev om så ska jag och Anna ha en egen photosession, jag ska vara modell och Anna får fria händer med styling och fotografering. Jag längtar redan efter resultatet..



Nu ska vi snart kolla på Generation fett. Konstigt men jag känner mig tjock när jag ser på det.. Och där just i dennna sekund kom ytterligare en Anna-kommentar: "Dom kan ju ha sex med tjugo pers samtidigt, det är bara att köra in den nånstans för man märker ju ingen skillnad." Ehm, bra eller dåligt? Euh.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0