och ett ännu bättre avslut

Jag har haft den bästa kvällen och trodde inte att jag skulle råka ut för fler missöden idag men oj vad fel man kan ha. Som jag skrev förut började dagen sådär och efter det har det gått i omgångar, men som Anna skrev; det blir alltid värre framåt natten.

Vet inte riktigt men det känns som om någon där ute ville att jag skulle visa upp min fantastiska förmåga att agera vid pinsamma situationer idag. Jag och mamma handlade på Willys och just när mamma lyfter papperskassen från vagnen så händer det fantastiska - den går sönder (kassen alltså, inte vagnen). Mamma rusar in för att hämta en ny och vad blir kvar? Jo, en Sofi ståendes mitt i gatan med alla varor totalt utspridda. Så alla som var där och såg vad jag hade i kassen, den bjuder vi på.

Men åter till kvällen, den har varit kanon. Underbara Winkler och underbara Anna. Jag har skrattat konstant, och det mina vänner, är en bedrift i sig för ni ska bara veta vilken träningsvärk jag har i magen (och alla andra muskler med för den delen).

Jag trodde alltså att kvällen skulle sluta lyckligt men naturligtvis så blåser jag ut stearinljuset med lite för mycket kraft och vips, stearin i hela ansiktet, AJ.

Nu ska jag sova så jag inte råkar ut för fler missöden. Kanske ett telefonsamtal så får kvällen sluta lyckligt trots allt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0