lite backträning

Alla som känner mej vet att det roligaste jag vet är att springa. Speciellt i spåret. Så därför gav jag mej ut tillsammans med Anna och Malin för en lätt löprunda med avslutande backträning. Första varvet gick helt okej, va pratade och skrattade lite. Varv två gick okej, vi pratade lite. Varv tre gick sådär, Anna och Malin pratade. (Varför i hela varlden utsäätter jag mej för sånt här?)

Sen var det backträning vilket gick väldigt bra. Men jag funderar fortfarande på varför det låter mer om Anna än om mej när man springer i backen..

Tv-mys med vänner, tre utslagna damer i halvliggande position och glögg. Dock var det ingen av oss som orkade skratta.. Men det vr kul ändå.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0