förhållanden

Igår va vi ett gäng som var duktiga och gjorde lite styrka under "vilan" mellan matcherna på träningen. Julia satt och tittade på.

(Jenny) - Julia, har inte du pojkvän?
- Joo.
- Varför gör inte du nån styrka då?


Här fattade varken Julia eller vi andra nånting men vid nästa vila var Julia med och gjorde styrka.

(Jenny) - Sedär Julia, nu verkar det till och med som om du vill behålla honom.
- Va?
- Ja, du gör ju situps så du inte slappar till dej.

(Jag) - Men ja trodde att det var när man hade förhållanden som man fick slappa till sig?
(Anna) - Precis, man är garanterad sex även om man blir tjock, vad ska man annars med förhållanden till?



Anna är förövrigt singel? Någon som vill offra sig?


Hon hade glömt att hon sagt det igår så jag fick påminna henne idag. Hon erkände att hon var sjukt nöjd med sitt uttalande. Jag håller med.



Annika är sämst i världen på att byta samtalsämne.
- Annika, har ni gängat än då? (man får lov att vara nyfiken)
- Vilket stort gäng vi är som gör styrka här iår, förra året var jag helt ensam.


Betyder dett att man får tolka svaret som man själv vill?


Later.

Kommentarer
Postat av: andén

Kommer du ihåg igår när jag tog tillbaks att jag hatade dig? Jag tar tillbaka det.

2008-11-05 @ 23:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0