dagens

humör: helt okej
känsla: glad
väder: just nu rullgardiner nere så ser inte men antar att det regnar och blåser
bästa: att jag ligger i min säng
sämsta: att jag snart ska gå upp (hinner väl inte somna innan klockan ringer)
att göra: sova gott och drömma sött
borde göra: ingenting
klädsel: trosor
tanke: att oftast har du inte rätt att klaga på det du tycker är fel om du inte gjort någonting för att förändra det
finaste: smultronstället



Imorgon ska jag gå upp alldeles för tidigt, vågar inte ens skriva när för då blir de helt plötsligt ännu mer påtagligt att det faktiskt fortfarande kommer vara natt när jag ramlar ur sängen.

På tal om att ramla:







Sov gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbade du på smultronstället igår ? Dom ringde mig och frågade om jag ville jobba där eller i Ödsmål..jag tog ödsmål.

2008-11-11 @ 09:31:19
URL: http://baramalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0