sjukisen

Jag är sjuk. Igår va jag typ medvetslös. Tror jag spydde 20 gånger. Åt ingenting men spydde ändå, jag fattar inte. Jag tror att jag gjort något ont, jag vill inte vara sjuk. Jag ville träna igår men nej, tack så mycket du där uppe eller vem fan ja ska va arg på. Nu hade jag tänkt bli frisk för jag ska ta mej sjutton träna imon, med alla mina grymma tjejer. Saknar er som bara den när jag inte får träffa er.

Julia och Tilda, hoppas ni är på träningen imon för DÅ ska jag va där. Död eller levande, jag kommer.

Lovade ju en bild på min snyggaste kompis också och det mina vänner är ett löfte värt att hållas


I´m I right or what ? MALIN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ! känner mig hedrad

2008-12-08 @ 16:38:20
URL: http://baramalin.webblogg.se/
Postat av: Julia

Men oj gumman din stackare ! Spy är ju det värsta som finns! Mhm friskna till så ses vi imorn :) <3

2008-12-08 @ 18:12:16
Postat av: andén

Ja men hon är ju helt fantastisk våran Malin

2008-12-08 @ 18:29:25
Postat av: Frida Ö

Hoppas verkligen du kryar på dig fort, avslagen cola är fina grejor för en sjuk liten tös...:-) Kurera dig nu! Kram

2008-12-08 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0