lite te tack

Ny dag, nya tag, samma förkylning? Japp.

Sitter här i soffan och snörvlar och tycker jättesynd om mig själv. Känner mig som ett litet barn. Såna här dagar önskar man att man inte va ensam utan att man hade nån som  gjorde te åt en och som ringde och sjukanmälde en så man bara kunde få lov att vara. Typ en mamma eller en pappa.. om man nu är ett barn då.. eller om man iaf fortfarande hade bott hemma.. Eller nån annan, nån som bara alltid är där..

Men nu ska  jag sluta tycka synd om mig själv och försäka göra mig iordning, jag ser ut som ett endaste kaos så vet inte om jag kommer bli så iordning gjord.. Snarare bli ett mindre ras bara. Haha.

Hoppas alla får en underbar dag för det ska jag ha även att jag e sjuk, det är inte varje dag man vaknar och är glad.

Jag är lycklig också och det är tack vara dig.

Tycker om dig.

Saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0