jobb

Jobbar 8 - 21 idag.. När man räknar noga blir det 13 timmar. Det är länge. Bra med lite rast då. Gillar vi.

Pratade med Anna nyss, det var det bästa. Men nu saknar jag nästan ännu mer. Men snart är det ju nyår och hej hopp vad skoj det ska bli. Jag, Winkler och Theresia i en liten bil, säger som Anna, oväntad vändning. Skoj.

Nu ska jag vila en stund innan jobb igen, är fortfarande inte helt frisk.. Snörvel, snörvel.

Förresten drack jag glögg och myste igår, det var mysigt och jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mej. Och alla du gör.

Bättre uppdatering kommer. Jag ska bara hinnma ikapp mitt liv innan det springer för långt ifrån mej bara.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0