jag är gammal

Idag delade Jenny in oss i lag i åldersordning, gammelhaggorna, medeltiden och juniorerna.
Ja, jag var med i gammelhaggelaget. Kul. Känns som om jag blev 10 år äldre på en dag. Inte illa de inte.

Men då jag är med gammelhaggorna, vart borde då Jenny vara ?

Träningen var (förutom att vi endast lyckades vinne en enda match av 87) helt underbar. Jag har aldrig varit så trött men fan va skoj det är. Alla fantastiska människor jag har runt om mej på träningarna; ni gör mitt liv !




Jag saknar min Anna.
Jag saknar min Nina, du är inte långt bort men inte hinner jag se dej ändå. Tacka gud för våran resa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh I agree with you :) Hade man inte haft er hade jag inte orkat göra en situps tror jag ;D <3

2008-12-16 @ 22:50:31
Postat av: kicki

Hej :D

Är de många nya i laget lr? :D

2008-12-19 @ 18:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0