en liten lindvallstripp i goda vänners sällskap

Imon åker jag till Lindvallen. Det ska blir så jävla skönt. O tänk va bra de hade varit om jag hade haft väskorna packade o klara. Har ja de? Nej.

Ja, Winkelvolten o Th ska ta den lilla bilen o köra upp till den lilla Anna. Lilla Anna o långa farbrorn, bara farbrorn som saknas på nåt sätt. Gud vad jag längtar efter dej. Anna asså. Inte farbrorn.

Jag har varit sjuk o trött senaste månaden känns det som, aldrig får man lov att vara frisk. O när man väl är frisk så är de nåt annat som inte är bra. Aldrig är man nöjd. Men denna veckan ska ja bara njuta av allt som är bra. Älskade, underbara vänner o snö o öl o ja vet inte vad. Tack gud för att kunna unna sig sånt.

Sen är de inte långt kvar tills ja åker till asien heller. Ja o världens bästa Nina bokade lite flygbiljetter o hotell förut. Bara dukuralen som skall drickas innan sänggående fäör att allt ska vara ¨på sin plats. 14 dagar kvar. Ibland älskar jag livet trots dess skavanker.

Tränade fotboll förut, jag älskar mitt lag. Men Julia, jag saknade dej så jag trodde jag skulle dö. Inte klokt att du inte va där. Nu får ja inte se dej förrän på Isenta ju :( Men det var ändå väldigt kul att träna igen, va så längesen nu. Det gick ganska bra ida. Det kändes så iaf men va vet ja. På slutet kändes de inte lika bra. Tror inte ja får spela Isenta men ja får heja på :) Det kan ja de me. Mina älskade tjejer, vinn bara vinn.

Som sagt, klockan tickar o ja har inte packat. Kan vara en ide att ta sig hemåt för att fixa lite innan de blir morgon. Haha.

Jag lovara tty bli bättre på att uppdatera så ni vet va ja gör med mitt liv. Kan vara bra med nån eller några som håller koll på mej när ja inte gör det sjä'lv.

Jenny - tack tack tack för den fina klockan ja fick i julklapp! Jag älskar den.
Mamma o pappa - tack för alla fina julklappar ja fick av er - älskar allihop. Och gud va snygg ja e i jackan ;)

Nu- hem.

Later.


Kommentarer
Postat av: tilda

Söta Sofi! Ha det underbart i lindvallen och ge anna en extra go och lång kram från mig!



Förresten så tror jag att jag ska åka och kolla på den där cupen ni ska spela! :) heja på er lite!



Massa Kramar tilda

2008-12-28 @ 23:00:35
URL: http://tildatilly.blogg.se/
Postat av: Julia

Soffan !



Tror du att jag saknade dig/er?

Jaaaaa !!! Hatar att vara sjuk :S Vaddå halsfluss liksom? Denna kan ju bara slänga sig i väggen :( Vi verkar inte va så sammanspelta du o ja! Först är du sjuk o borta å sen är jag sjuk o borta.. Hrrmm.. Bättring på den punkten!



Ha världens bästa, roligaste o mysigaste resa :) Ge Anna en kram från mig så ses vi på fredag :) <3 <3

2008-12-29 @ 12:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0