dagens

humör: strålande
känsla: härlig
väder: lite mulet och lite regn
bästa: att jag har finaste vännerna
sämsta: att jag saknar Anna
att göra: fixa mej iordning och dra till jobbet
borde göra: jobba
klädsel: de blir nog något bekvämt
tanke: det här kommer bli så bra
finaste: min mamma och pappa



Idag är det en väldigt bra dag, det har varit en fantastisk vecka och idag är det ju fredag. Ska till jobbet om en stund och imon är det jobb igen mellan sju och fyra men sen är det ledigt i två dar. Tok-bra. Lördagsmys med världens bästa Nina och på Söndag är det träning. Det är det bästa. Ledig måndag är inte helt fel det heller. Nu måste jag skynda mej så jag hinner i tid. Inte alltid min grej. Haha.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0